خانه / جشنواره / الکامپ

الکامپ

نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر

محصول معرفی‌شده در پاویون: سیموتل

شــرکت نــگاه هوشــمند ســپهر پارس بــا پلتفــرم مانیتورینــگ مبتنی بر هــوش مصنوعــی واکاو به عنــوان تنهــا ارائه‌دهنده خدمــات تخصصــی پایــش وب در کــشور فعالیت می‌کند. خدمات این مجموعه شــامل مــواردی از جمله پایش ماشینی درگاه‌هــای اینترنتــی و اپلیکیشــن‌ها و شــبکه‌های اجتماعــی و مانیتورینگ زیرســاخت‌های فناوری اطلاعات و پلت‌فرم‌های IOT، مانیتورینگ و پایش تجهیزات نرم‌افزاری و ســخت‌افزاری شــعب بانک‌ها است.

محصول معرفی‌شده در پاویون: واکاو

شــرکت نوآوران ارتباطات سیمای امید ارائه‌دهنده و تولیدکننده راهکار و محصولات حوزه صدا و تصویر اســت. این شرکت بــا بیــش از دو دهــه تجربــه و بــا اتکا به تیــم تحقیق و توســعه برندی پیشرو و دانش‌بنیان در صنعت رســانه شــناخته شــده است.

محصول معرفی‌شده در پاویون: سامانه تلویزیون تعاملی

شرکت هوش‌پرداز پارستک از سال ۹۷ در حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در بازارهای بین‌المللی فعالیت داشته و درحال حاضر در حوزه پردازش تصویر، محصول دســتیار نظارت تصویری خود را با قابلیت‌های شناســایی چهره و پلاک‌خوانی و در حوزه پردازش متن، چت بات هوشمند پارسچت را طراحی کرده است.

محصول معرفی‌شده در پاویون: پارسچت دستیار هوشمند پشتیبان مشتری

شــرکت هیرو نگار پارس، مســتقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۷ با هدف ارائه راهکارهای حوزه‌ تعیین موقعیت ماهواره‌ای، شروع به فعالیت کرد و به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این زمینه شناخته می‌شود.کد خبر 

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

انتخابات کمک به مالباختگان

انتقال مال مسروقه یکی از راههای انتقال مال مسروقه بیداری وجدان دزد یا اختلاسگر هست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *