خانه / جشنواره / کنگره عظیم مدافعان حرم در مشهد

کنگره عظیم مدافعان حرم در مشهد

مدافعان حرم، نجات دهنده ایران و منطقه

رهبر انقلاب در دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای مقاومت:
🔹حضور جوانانی با ملیت‌های مختلف در قالب مدافعان حرم نشان داد انقلاب اسلامی بعد از گذشت بیش از چهار دهه، قدرت بازآفرینی همان شور و حماسه اول انقلاب را دارد.

🔹حرکت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در دفاع از مردم غزه را نمونه‌ای از وجود وجدان‌های پاک در دنیا است. مهم این است این پیام دفاع از حرم که در واقع دفاع از آرمان‌های انسانیت است، به گوش وجدان‌های پاک در دنیا رسانده شود.

🔹هر حرکت و نهضت و انقلابی که از محیط بین‌المللی و منطقه‌ای خود غافل شود، قطعاً ضربه خواهد خورد.

🔹حضور رزمندگان مدافع حرم در کشورهایی که دشمن برای آنها نقشه بسیار خطرناکی را طراحی کرده بود، از مظاهر جهان‌نگری انقلاب اسلامی است. با چنین نگاهی باید گفت حرکت مدافعان حرم ایران و منطقه را نجات داد.

🔹داعشی‌ها در میدان جنگ «اللّه‌اکبر» می‌گفتند، زخمی‌هایشان در اسرائیل بستری میشد و رؤسای رژیم صهیونیستی می‌رفتند عیادت اینها! که پخش شد، و همه این را دیدند. این نقشه‌ خیلی خطرناکی بود. هدف از تشکیلات داعش، ناامن کردن منطقه و به‌ویژه ایران بود اما مدافعان حرم این خطر بزرگ را نیز خنثی کردند.

🔸دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره بین‌المللی شهدای مقاومت و مدافع حرم با رهبر انقلاب در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ برگزار شده بود.
@TasnimNews

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

انتخابات کمک به مالباختگان

انتقال مال مسروقه یکی از راههای انتقال مال مسروقه بیداری وجدان دزد یا اختلاسگر هست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *