خانه / جشنواره / چهلم فقدان شهیدان خدمت در لبنان و تهران و فلسطین

چهلم فقدان شهیدان خدمت در لبنان و تهران و فلسطین

✅ در مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت؛

رهبر جنبش جهاد اسلامی فلسطین: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی برای مقاومت رقم زدند

🔸زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بعد از ظهر امروز پنجشنبه در مصلی تهران:

🔸به همراه هیئتی از رهبران مقاومت فلسطین به تهران آمده‌ایم تا در این روز غم انگیز در کنار شما باشیم و اعلام کنیم که راه این شهدا را ادامه خواهیم داد.

🔸 آمده‌ایم تا یاد رئیس جمهور عزیز ایران را گرامی بداریم، کسی که در منطقه نقش بی‌بدیلی داشت و کارهای بزرگی را انجام داد که بخشی از آنها را می‌دانیم و بخشی از آنها را هم اطلاعی نداریم.

🔸 شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان موفقیت‌های بزرگی را برای مقاومت و منطقه رقم زدند و مواضع کشورهای مختلف را به فلسطین نزدیک‌تر کردند. این یک موفقیت برای فلسطین و تمام منطقه بود.

🔸 شهید رئیسی با تمام قدرت به نام ایران و جمهوری اسلامی ایران از فلسطین در تمامی محافل بین‌المللی دفاع کرد و این سخنان همچنان به قوت خود ادامه دارد و موثر است.

🔸ما در طوفان الاقصی از حمایت ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران همواره یاد می‌کنیم و مواضع رئیس جمهور ایران و وزیر خارجه شهید ایشان را در حمایت از فلسطین فراموش نمی‌کنیم.

🔸به این مناسبت از ملت ایران، مسئولین جمهوری اسلامی و در رأس آنها رهبری معظم انقلاب اسلامی به دلیل حمایت مستمر از مقاومت و ملت فلسطین تشکر می‌کنم. به امید خدا با هم به سمت پیروزی قدس و فلسطین با یکدیگر ادامه می‌دهیم.

🆔@Qodsnewsagency

✅ سید حسن نصرالله: جمهوری اسلامی دژ مستحکم در مقابل سلطه‌جویانی است که منطقه را پر کرده‌اند

🔸 سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی به مناسبت مراسم چهلمین روز شهادت شهدای خدمت گفت: من به نیابت از مقاومت و ملت لبنان و همچنین همه جنبش‌های محور مقاومت همبستگی همدردی و تسلیت خود را به محضر آقایمان رهبر معظم انقلاب و یکایک ملت عزیز ایران و خانواده‌های گرامی و شریف عرض می‌کنم.

🔸دشمنانی که در کمین نشسته و منتظر بودند، دیدند که ایران با تمام شرایط سختی که مواجه بود آرام باثبات و متحد است.

🔸 در جهان هر حادثه مشابهی ممکن است به ناآرامی ها و پیامدهای خطرناک در بخش های سیاسی اقتصادی و مالی و معنوی منجر شود اما الحمدلله به برکت رهبری مسئولانه و ملت ایران جمهوری اسلامی ایران مجددا از این حادثه سربلند بیرون آمد.

🔸ما از خداوند مسئلت داریم ایران عزیز را در مسیر انتخاب صحیح موفق کند و رئیس جمهور مناسب را به قدرت برساند تا به همین راه و شیوه ادامه دهد و این امیدها را محقق کند.

🔸 امروز جمهوری اسلامی و این نظام فقط مسیر ایران را معین نمی‌کند بلکه مسیر و سرنوشت ملتها و حکومت‌ها و آینده منطقه و تحولات آن را مشخص می کند.

🔸جمهوری اسلامی فقط مسیر و آینده ملت ایران نیست بلکه آینده و مسیر همه ملتهای منطقه و دژ مستحکم در مقابل ظالمان و استعمار گرانی است که منطقه ما را از ظلم و ستم و فساد و تجاوز پر کرده است.

🔸 ما بعد از خداوند به این کشور اسلامی و رهبری و ملت و مسئولان و مراجع و حوزه های علمیه امیدواری بزرگی داریم و از خداوند متعال تمنا داریم که همه آنها را حفظ کند.

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

زجر کشی اسرائیل

زجر کشی و مثله کردن در اسلام حرام است، که مصداق این روزهای اسرائیل است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *