خانه / جشنواره / اسرائیل از یک ویدیو ترسید و حمله نکرد

اسرائیل از یک ویدیو ترسید و حمله نکرد

✅علی عبدی کارشناس غرب آسیا در گفت و گو اختصاصی با خبرگزاری قدس؛

رژیم صهیونیستی توان جنگ با حزب الله را ندارد/در صورت وقوع جنگ، حزب الله معادله توازن منطقه را باز تعریف خواهد کرد

🔸عبدی به خبرگزاری قدس گفت: اسرائیل دوست دارد تا با حزب الله وارد جنگ شود و بدان آسیب بزند اما مساله اصلی، توانمندی این رژیم برای گسترش جنگ است که فعلاً وجود ندارد.

🔸شروع جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی به معنای از دست رفتن شمال سرزمین های اشغالی از دست این رژیم است و این میزان آشفتگی در مناطق شمالی برای این رژیم بی سابقه بوده است چرا که پیش از این، و در درگیری های گذشته مناطقی از شمال سرزمین های اشغالی به صورت موقت تخلیه می شد اما در این درگیری نزدیک به ۹ ماه است که صهیونیست های شمال، آواره شدند و به مناطق مرکزی و جنوبی رفته اند و عاقبت آنان مشخص نیست.

🔸از سویی دیگر حزب الله، در این جنگ محاسبات آمریکا را مختل و همچنین روند عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی را برهم زد و با رونمایی از توان جنگی خود که هم برای آمریکایی ها و صهیونیست ها نگران کننده است، معادلات توازن قوا در منطقه را باز تعریف کرد.

🔸حزب الله برای رژیم صهیونیستی تهدید استراتژیک محسوب می شود و اسناد راهبری این رژیم گواه بر این موضوع است. تامر باردو رئیس اسبق موساد در این خصوص گفت عماد مغنیه و مردانش کسانی بودند که حزب الله را از یک گروه کوچک چریکی به تهدیدی استراتژیک علیه اسرائیل مبدل ساختند.

#علی_عبدی
#فلسطین
#اسرائیل
#رژیم_صهیونیستی
#قدسنا

ادامه خبر👇
http://qodsna.com/fa/390864🌐

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

مناظره فلسطینی ها بجای دونفر

مناظره دونفرهفروپاشی امریکا چنان عیان شده که هیچکس نمیتواند ان را انکار کند در حالیکه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *