خانه / Ahmad Mahini / حزب‌الله پیش‌دستانه عمل کند

حزب‌الله پیش‌دستانه عمل کند

لماذا لا یهاجم حزب الله لبنان؟
وبینما یهدد العدو الصهیونی دائماً بالحرب، یطلب منا أن نفکر بالسلام

چرا حزب‌الله لبنان حمله نمیکند
در حالیکه دشمن صهیونیستی دایما تهدید به جنگ می کند ولی از ما می خواهنپ به صلح بیاندیشیم

✅ تکمیلی/ حزب الله ویدئویی را پخش کرد که در آن تصاویری از سایت های حیاتی اسرائیل را نشان می دهد

🔸حزب‌الله ویدئویی با عنوان «به چه کسانی مربوط می‌شود» پخش کرد که در آن یک پهپاد حزب‌الله در حال عکس‌برداری از مکان‌های حیاتی اسرائیل است.

🔸این ویدئو حاوی کلیپی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب است که در آن گفت: «مقاومت بدون کنترل، بدون قوانین و بدون سقف مبارزه خواهد کرد».

🔸این ویدئو تصاویری از پهپاد حزب‌الله را نشان می‌دهد که مکان‌های حساس در داخل اسرائیل را نشان می‌دهد و این ویدئو با بیانیه سید حسن نصرالله به پایان می‌رسد که در آن او هشدار می‌دهد «هرکس به جنگ با ما فکر کند پشیمان خواهد شد».

🔸این ویدئو که یک دقیقه و ۱۱ ثانیه است همچنین شامل تصاویر رصد هوایی مناطق و شهرهای اسرائیل می باشد که حزب‌الله طی عملیات شناسایی گسترده‌ای که توسط پهپادهای آن انجام شد، به دست آورد.

🔸به گفته ناظران، تصاویر شناسایی که در این ویدئو منتشر شده است، اهداف نظامی حیاتی اسرائیل از جمله پالایشگاه نفت در شهر حیفا، فرودگاه بن گوریون در تل آویو، بندر اشدود و پایگاه های نظامی در جلیل علیا را نشان می دهد.

🆔@Qodsnewsagency

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

لعنت بر چشم حسود

فتح جهان از طریق بازار امروزه تنها عناصری که در جهان حضور مستمر دارند کالاها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *