خانه / جشنواره / ایران نوشت افزار

ایران نوشت افزار

ایران‌نوشت: ✳️ * بررسی وضعیت تولید و خودکفایی کاغذ *

خودکفایی در تولید کاغذ تحریر دغدغه جدی دولت و مطالبه مقام معظم رهبری است،‌ موضوعی که پیچیده‌تر از پیگیری‌های یک وزارتخانه و به میدان آمدن چند کارخانه است.
– به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، در دولت سیزدهم فصل جدیدی برای تولید کاغذ چاپ و تحریر آغاز شد،‌ حمایتی که در یک دهه گذشته از تولید این نیاز اساسی حوزه فرهنگ برداشته شده بود و سهم عمده‌ای از نیاز کشور با واردات کاغذ از کشورهای خارجی تأمین می‌شد و در نهایت با تأکید مقام معظم رهبری و پیگیری رئیس جمهور توجه به تولید داخلی کاغذ به این حوزه بازگشت و موجب شد چرخ تولید که به‌دلیل سیاست‌های نادرست دولت‌های قبل متوقف شده بود،‌ دوباره به گردش درآید.

📌خبرگزاری تسنیم * پیش‌نیازها و ضرورت‌های رسیدن به خودکفایی در تولید کاغذ تحریر * را با حضور ابوالفضل روغنی گلپایگانی رئیس سندیکای تولیدکنندگان کاغذ و مقوا و مدیر سابق کارخانه کاغذ پارس‌، مدیر اسبق کارخانه چوب و کاغذ مازندران و عضو هیئت مدیره کارخانه کاغذ دیبای شوشتر،‌ امید نیک‌نژاد مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران به بررسی نشسته است.

🌐 جهت مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://irannevesht.ir/blog/بررسی-وضعیت-تولید-و-خودکفایی-کاغذ

🆔https://ble.ir/irannevesht
ایران‌نوشت: *💢ماجرای نوشت‌افزار ایرانی*

🔻نوشت‌افزار کالایی است که هم از فرهنگ تأثیر می‌پذیرد و هم بر آن تأثیر می‌گذارد. نمونه بارزش شخصیت‌های سینمایی یا کارتونی‌اند که تصویرشان به وفور بر نوشت‌افزار دیده می‌شود.

🔻این صنعت از نظر اقتصادی نیز وضعیتی رو به رشد دارد. همه این واقعیت‌ها ثابت می‌کند رشد بازار داخلی این صنعت در ایران ضروری است.‌

🔻نوشت‌افزار در ایران از ابتدای دهه ۹۰ بیشتر مورد توجه قرار گرفت. به طوری که در سال ۱۴۰۰ حدود ۵۰ درصد از بازار این محصول را کالاهای ایرانی تشکیل می‌دادند. رضایت مصرف‌کنندگان این کالاها نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. به طوری که ۹۰ درصد از پاسخ‌دهندگان به یک پیمایش که توسط نمافر انجام شد، رضایتی بالا یا متوسط از محصولات نوشت‌افزار ایران داشته‌اند.

👈نسخه با‌کیفیت ویدیو را میتوانید از [آپارات](https://www.aparat.com/v/4PrsR) نمافر
تماشا کنید.

🆔 @namafar
ایران‌نوشت: ✳️ * رویاهایی که در «فجر۴۲» جان می‌گیرند/ انیمیشن دیگر «تزئینی» نیست! *

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، اگر همین حالا سری به سامانه فروش فیلم‌های سینمایی بزنید، احتمالا فروش یک فیلم کودک برایتان تعجب‌برانگیز باشد، فیلمی در قالب انیمیشن که اتفاقا در این سال‌ها به پای ثابت گیشه‌ها تبدیل شده‌اند و حضورشان در چرخه اکران متضمن بخشی از فروش است.

✳️ * چهار انیمیشن در بخش ویژه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آیند. *

📌ببعی» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی، «رویاشهر» به کارگردانی محسن عنایتی، «ساعت جادویی (سفربه تاریکی)» به کارگردانی محمدعلی بصیری‌نیک و «شمشیر و اندوه» به کارگردانی عماد رحمانی و مهرداد محرابی، چهار انیمیشن سینمایی هستند که در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر حضور دارند و قرار است برای کسب سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن با یکدیگر به رقابت بپردازند.
🌐 جهت مطالعه بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://irannevesht.ir/blog/رویاهایی-که-در-فجر۴۲-جان-می-گیرند-انیمیشن-دیگر-تزئینی-نیست

🆔https://ble.ir/irannevesht

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

الکامپ

نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر محصول معرفی‌شده در پاویون: سیموتل شــرکت نــگاه هوشــمند ســپهر پارس بــا پلتفــرم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *