خانه / اندیشکده راهبردی / بسیج ۸میلیاردی

بسیج ۸میلیاردی

زنگی ها که بودند؟

نوح ع چهار پسر داشت. وقتی در کشتی نشسته بود، بادی وزید و دامن او را بالابرد. پسران صحنه را دیدند یکی از انها پدر را مسخره کرد، دیگری روی خود را برگرداند. سومی نیشحندزذ. چهارمی هم پوزحند. نوح ناراحت شد، رو به ان زنگی کرد و گفت: چرا حندیدی و مسحره کردی! روی تو سیاه باد. ولی به سام گفت: تو پسر با ادبی بودی، خدا روسفیدت کند. این بود که فرزندان این برزنگی ناچار شدن از نوج جدا شدخ به دشت ایران بیایند. و مرکز انها زنگان یا زنجان فعلی شد. اما مرور زمان و زیادی جمعیت باعث شد گروه دوم بنام کاسپین ها بیایند. آنها زنگی ها را باز هم عقب تر فرستادند. لذا سیاهچوستان به جنوب خلیج و آفریقا رانده شدند. و کاسپین ها مرکز خود را قزوین نام نهادند. آنها همه ایران را دشت قزوین، و دریا را دریای قزوین نام نهادند. تا اینکه گروه سود جدا شدند! آنها روس بودند و سفید و از نسل سام و خود را اریایی اعلام کردند. و سه هزار پیش وارد دشت قزوین شده، نام دریا را به خزر تغییر داند. و کاسپین ها را هم به اروپای فعلی عقب راندند.

+ نوشته شده در شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ساعت ۲۲:۵۳ توسط سید اجمد حسینی ماهینی | آرشیو نظرات | تعداد بازدید : ۰

بسیج ۸میلیاردی شیعه بود

وقتی همه از بین رفتند و نزدیک بود حتی کشتی نوح هم از بین برود. نوح توبه کرد. گفت خدایا اشتباه کردم! خدا به او گفت باید شیعه شوی تا نجات پیدا کنی! گفت چطور؟ به جبرائیل فرمان داد تا لوح نوشته ای را به دست او برساند: در ان لوح اسم ۵نفر را نوشته بود! خط حضرت علی ع بود. و نوح توانست آن را بخواند. و خدا را به این پنج تن قسم داد. تا نجات پیدا کرد: ایلیا و شبر و شبیر را که خواند، دلش لرزید از خدا پرسید: این آخری نام چه کسی بود که من دلم ارزید! گفت او امام حسین است و در راخ من همه چیزش را فدا می کند و تشنه شهید می شود و سر او را می برند و خانواده او را به اسارت می برند. بله اول مداح خداوند بود و اول گریه کننده برحسین ع حضرت نوح. این بود که همگی نجات پیدا کردند و برکوه جودی پایین آمدند. آبها فروکش کرد. و زندگی آغاز شد با نام خدا و یاد حسین ع

+ نوشته شده در شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ساعت ۲۲:۴۳ توسط سید اجمد حسینی ماهینی | آرشیو نظرات | تعداد بازدید : ۰

بسیج ۸میلیاردی کی پایه گذاری شد؟

براساس گفته های امام خمینی دفتر بسیج را همه انبیا و اولیا امضا کرده اند. یعنی بسیج از روز اول بوده است.حضرت نوح یک بسیجی بود. ۹۰۰سال مقاومت کرد. ولی وقتی کم نتیجه گرفت، از خدا خواست تا همه کفار را که به بسیج ملحق نشده بودن از بین ببرد. در قران آمده است که نوح دعا کرد: خدایا هیچ کافری را روی زمین باقی نگذار زیرا مانند بز گر همه را کافر می کنند. لذا خداوند هم طوفانی فرستادو همه را غرق کرد. و شهرهای با عظمت با تمام تکنولوژی های ان زیر آب رفتند. نوح دید حتی پسرش هم غرق می شود. دلش لرزید و گفت: او فرزند من است، او را غرق نکن! و خدا خشمگین شد! چرا که نوح آنهمه مردم مردند ناراحت نشد، ولی برای پسرش با اینکه کافر بود دلش سوخت . خدا آنقدر ناراحت شد که له نوح فحش ناموسی داد!(انه عمل غیر صالح) که برخی مفسران می گویند یعنی زنا زاده بود. چون زن نوح هم مطیع شوهرش نبود.

+ نوشته شده در شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ساعت ۲۲:۳۷ توسط سید اجمد حسینی ماهینی | آرشیو نظرات | تعداد بازدید : ۰

بسیج ۸میلیاردی

امروزه با راهپیمایی های جهانی برعلیه غزه معلوم می شود سالها است که بسیج ۸میلیاردی تشکیل شده و احتیاج یه ظهور و بروز داشته است. اکنون بسیج پاریش توانسته همه را پای کار بیاورد. و یا بسج لندن غوغا کرده است. در امریکا بسیج واشنگتن و نیویرک و در همه جای دنیا بسیج فعال است. در شهر های کوچک هم شعبه دارد و تقریبا همه مردم دنیا عضو آن هستند. البته برخی ها رودربایستی می کنند. و به اصطلاح مخالف خوانی می کنند. اما ته دلشان چیزی نیست.

+ نوشته شده در شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ساعت ۲۲:۳۰ توسط سید اجمد حسینی ماهینی | آرشیو نظرات | تعداد بازدید : ۰

سلام

امپراتوری ماهین به معنی : مردم ایران همه یکتا نهادند

یعنی از آغاز آفرینش هم شیعه بودند و هم امپراتوری.

دلیل انهم برگزاری عید نوروز است

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

اصول مدیریت رئیسی

اصول مدیریت رئیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *