خانه / جشنواره / جوخه ترور با جنگهای چریکی ازبین میرود

جوخه ترور با جنگهای چریکی ازبین میرود

✍ سرلشکر سلامی: هدف ما نابودی جوخه ترور و ارتش سری اسرائیل است که توسط بریتانیا تاسیس شد.

❓ از جوخه ترور رژیم صهیونیستی چه میدانید ؟

🔹 کیدون (سرنیزه) عنوان هسته ویژه‌ای در سازمان جاسوسی اسراییل موساد است که به اجرای عملیات ترور در خارج از مرزهای اسرائیل متهم شده‌است.

🔹سازمان جاسوسی موساد، واحدی داخلی موسوم به «کیدون» دارد که طی سالهای اخیر روشهای جدیدی برای نفوذ به کشورهای دیگر و به قتل رساندن مخالفان اسرائیل ابداع کرده است. واحد عملیات ویژه «کیدون» (در عبری به معنی سرنیزه) که مسئولیت ویژه‌ای در ترورهای ایران دارد.

🔹چنین برمی‌آید که سازماندهی «کیدون» آنقدر پراکنده است که حتی مقر اصلی آن در قرارگاه مرکزی موساد نیست.

🔹عوامل «کیدون» که برای خودشان عنوان «تیم» ویژه را برگزیده‌اند به ندرت به قرارگاه موساد می‌روند.

🔹این عوامل حتی هنگام تعامل با عوامل موساد نیز از اسامی مستعار استفاده می‌کنند؛ بعضی از آنها سه یا حتّی چهار هویت جعلی دارند.

🔹رئیس موساد طی سالهای گذشته از عوامل این واحد ویژه که آموزشهای متفاوتی در زمینه‌های مختلف دیده‌اند برای عملیات‌های حساس و خطرناک، به عنوان مثال ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، استفاده کرده است.

🔹بر هیچ کس پوشیده نیست در داخل موساد، اعضای کیدون، آدم کشان اسرائیل هستند. بعلاوه آن ها ماموران امنیتی برتری تلقی می شوند که به درد همه کاری می خورند و صرفا جوخه مرگ نیستند.

🔹از آن جا که آن ها گل سرسبد می باشند، کسانی هستند که مدیران موساد آن ها را برای ماموریت های خطرناک از جمله عملیات پیچیده ای که ماهیت جمع آوری اطلاعات داشته باشد و اجرای آن ها مستلزم در اختیار داشتن افراد بسیار حرفه ای باشد انتخاب می کنند.

🔹اما این تیم کوچک موساد متکی به خودش است و اگر مشکلی پیش بیاید، اسرائیل به ندرت مسئولیت کارهای آن ها را رسما قبول می کند یا آشکارا در مقام کمک به آن ها برمی آِید.

🔹کیدون و کوبیدن سر مار، از نظر تشکیلات امنیتی اسرائیل، وقتی سازمانی فقط به متکی به یک مرد است، بهتر است به مصداق (کوبیدن سر مار) آن مرد را از میان برداشت. با از میان برداشتن آن مرد، گروهی که کوچک است و به او متکی است، سقوط خواهد کرد.

✍ در مورد واحد کیدون و عملیات های خرابکارانه آنها می‌شود سطر ها نوشت اما همین را بدانید پس از آنکه چندین شهید از مقاومت مانند: فرماندهان ایرانی، برخی فرماندهان فلسطینی و حزب‌الله لبنان توسط این جوخه ترور شدند حال فرماندهان کل سپاه به این نتیجه رسیده‌اند در این موقعیت که رژیم در موضع ضعف قرار دارد این واحد تروریستی را ریشه کن کنند که اگر این اتفاق شکل بگیرد حقیقتا میتوان گفت بازوی خارجی رژیم صهیونیستی قطع می‌شود.

•| رصد تحولات منطقه و جهان |•
🇮🇷@SEPAH_FA | سپاه سایبری ایران

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کنگره سلامت اربعین

برگزاری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین و نمایشگاه تخصصی آن با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *