خانه / جشنواره / نتیجه همایش کاپ ۲۸

نتیجه همایش کاپ ۲۸

۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ منابع آگاه از جلسه محرمانه منافقین با تجزیه طلبان و گروهک های تروریستی شرق کشور در پاکستان و آلمان خبر داده اند.

▫️طبق اعلام این منابع، اخیرا در کویته پاکستان جلسه ای محرمانه با حضور جواد دبیران نماینده گروهک تروریستی منافقین، عبدالغفار نقشبندی، حبیب الله بلوچ (سربازی) سرکرده جریان تجزیه طلبی سهاب و نماینده گروهک تروریستی جیش العدل با هدف هماهنگی پیرامون اتحاد منافقین و این گروهک ها در شرق کشور و پرهیز از اختلاف با محوریت ۸ مهر (سالگرد حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان) برگزار گردیده است

▫️در این جلسه دبیران نماینده منافقین، با انتقال پیام و قول مریم رجوی به تجزیه طلبان بلوچ، به انها اطمینان داده است که منافقین حق خودمختاری بلوچستان مانند کردستان را علنی به رسمیت خواهند شناخت.

▫️عرفی سازی ادبیات ترور و تجزیه در شرق کشور و تلاش برای عادی سازی میتینگ های مشترک در آلمان، سوئد، فرانسه و کانادا از دیگر توافقات شکل گرفته در این نشست محرمانه می باشد. همچنین چرخش از مولوی عبدالحمید به عبدالغفار نقشبندی مورد بررسی و گفتگو قرار گرفته است

☫ شبکه خبری: حزب‌الله

🔴چند نکته نگران کننده درباره حادثه تروریستی راسک

🔹در حالی که حملات تروریستی گذشته جیش العدل به پایگاه های مرزی بود، این بار حمله به مقر انتظامی فرماندهی انتظامی شهرستان راسک بود که حمله به چنین هدفی که فرماندهی نیروهای انتظامی یک شهرستان را بر عهده داشت، سابقه نداشت.

🔹حملات شبیخون گونه جیش العدل تاکنون معمولا به اهدافی نظامی در نقاط صفر مرزی بود، اما این بار جیش العدل به یک هدف نظامی در عمق ۱۲۰ کیلومتری داخل خاک ایران، حمله انجام داد که بی سابقه بود.

🔹حمله تروریستی راسک، درگیری مسلحانه حداقل یک ساعته همراه با کمین در مسیر نیروهای کمکی بود که این مساله، نشان از خیال راحت تروریست ها برای انجام جنایت خود و قدرت مانور آنها و خالی بودن منطقه حمله و پیرامون آن از نیروهای نظامی دارد.

🔹تروریست ها بعد از حمله به مقر فرماندهی انتظامی راسک با دادن یک بازداشتی و برجای گذاشتن یک جسد از کشته های خود توانستند که عقب نشینی کنند و با توجه به این که خبری از درگیری مسلحانه دیگری بین آنها و نیروهای انظامی کشور، مخابره نشده است، احتمالا تروریست ها توانستند که با طی مسافت ۱۲۰ کیلومتری به نقطه صفر مرزی برسند و وارد خاک پاکستان شوند که این مساله جای طرح سوال های زیادی دارد.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

قدس شریف ازاد میشود

محرم و عزاداری چیست سال قمری با ماه محرم اغاز میشود، و ششم جون میلادی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *