خانه / جشنواره / اعلام موجودیت

اعلام موجودیت

جلسه اعلام موجودیت رزمنده، انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور سردار حسین اله کرم،دبیر هیأت موسس و سایر اعضاء هیأت موسس برگزار شد.
این جمعیت توسط جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس با هدف معرفی یک گروه مرجع و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاسیس و از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب فعالیت گرفته است.
در این بیانیه حزب آمده است که اعضای این جمعیت شامل پیشکسوتان دفاع مقدس مدافع حرمت امنیت با شاخصه ایثارگری و جوانانی است که ادامه دهنده راه و منطق ایثارگری هستند.
اصول اساسی جمعیت بر ولایتمداری فساد ستیزی عدالت خواهی ساده زیستی، مردم داری، کار آمدی و ایثارگری انقلابی است ، امور جهادی و کمک به محرومان بویژه امور جهادی و کمک به محرومان به ویژه،در روستاها تولید بصیرت و فرهنگ جهاد تبیین مقابله با پیری جمعیت و سبک زندگی ،اسلامی فعالیت سیاسی، کادر سازی و معرفی شایستگان انقلابی در انتخابات و تلاش برای پیشرفت و تعالی ایران محورهای راهبردی جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی ذکر شده است.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کنگره سلامت اربعین

برگزاری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین و نمایشگاه تخصصی آن با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *