خانه / جشنواره / بازاریابی برای غرب

بازاریابی برای غرب

بازاریابی غربی

بازاریابی غربی همان بازار یابی برای غرب است. و آموزش دهندگان آنقدر حنگ هستند که تحولات جهانی را باور نمی کنند. همه عالم و آدم فهمیده اند که آمریکا ایران را تحریم کرده! ولی اینها اصلا قبول ندارند. زیرا معنی تحریم یعنی باطل کردن هر نوع بازاریابی. معلوم نیست چه اتفاق دیگری باید بیافتد تا آنها باور کنند که بازاریابی مرده است. ببینید:

کمپین فعالان و متخصصان حوزه تبلیغات در پنل تجربه اقتصاد دیجیتال و هوش مصنوعی که در همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی برگزار شد، تلاش کردند تا چالش‌های موجود در این حوزه را مورد تحلیل و بررسی قرار دهند. آنها ناتوانی کسب‌وکارها برای برنامه ریزی به دلیل شرایط ناپایدار اقتصادی، کم‌رنگ شدن رقابت و قوانین فرسوده را از اصلی‌ترین چالش‌های این روزهای صنعت تبلیغات دانستند. این همایش در حاشیه نمایشگاه تبلیغات که از ۱۳ تا ۱۶ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی دایر است برگزار شد.

به گزارش دی‌ام برد، صفا صیرفی، مدرس برجسته حوزه تبلیغات در ابتدای این پنل در پاسخ به این سوال که در حال حاضر اوضاع صنعت تبلیغات ایران چگونه است و چه اتفاقاتی می‌توانند روی آن تاثیر منفی بگذارند، گفت: «در تلاطم‌های اقتصادی، کاهش تبلیغات و کاهش سفارش‌های آگهی اولین اتفاقی است که رخ می‌دهد. با یک نوسان کوچک در قیمت دلار، تولید کنندگان تبلیغات را متوقف می‌کنند چون ترجیح می‌دهند با هزینه آن، مواد اولیه بخرند و با فروش محصول خود به قیمت گران‌تر، سود کنند.»

او ادامه داد: «این را در نظر بگیرید که وضعیت اقتصادی ثبات موردنظر تولیدکنندگان را ندارد و آنها ناچارند بسیار مه آلود و آرام حرکت ‌کنند و برنامه‌ریزی‌ها بسیار کوتاه مدت شده است؛ حتی این روزها می‌بینیم که اغلب تبلیغ‌دهندگان، از کسب‌وکارهای تولید کننده محصول نیستند و بیشتر کسب‌وکارهایی تبلیغ سفارش می‌دهند که در حوزه مالی فعالیت دارند یا به نوعی به مردم وام و اعتبار می‌دهند.»

شروع پایان
پذیرش ۱۲:۰۰ ۱۳:۰۰
آغاز و خوش‌آمدگویی ۱۳:۳۰ ۱۳:۴۵
ارائه محمد حیدری ۱۳:۴۵ ۱۴:۳۰
ارائه مهدی دادخواه ۱۴:۳۵ ۱۵:۲۰
استراحت و شبکه‌سازی ۱۵:۲۰ ۱۵:۴۵
پنل مسائل امروز اپلیکیشن‌های ایرانی ۱۵:۴۵ ۱۶:۴۰
ارائه امیر نوریان ۱۶:۴۵ ۱۷:۲۵
استراحت و شبکه‌سازی ۱۷:۲۵ ۱۷:۵۰
ارائه هدی تعصبی ۱۷:۵۰ ۱۸:۲۰
ارائه زهره گلستانی ۱۸:۲۵ ۱۸:۵۵

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

انتخابات کمک به مالباختگان

انتقال مال مسروقه یکی از راههای انتقال مال مسروقه بیداری وجدان دزد یا اختلاسگر هست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *