خانه / جشنواره / دور زدن حق وتو

دور زدن حق وتو

خیز برای دور زدن حق وتو

ایران بعد از دور زدن تحریم ها، و بی اثر کردن سیاست های اقتصادی دشمن، اکنون به دنبال دور زدن حق وتو هست. توقف جنگ در غزه نشان داد که ایران قدرت دور زدن حق وثو را هم دارد . و میتواند حق وتو را هم مانند سنگ استنجا دور اندازد. و کسانی که پشت حق وتو سنگر گرفته اند اخته شده و نتوانند ایران را سترون کنند. اتحادیه عرب، کنفرانس اسلامی ، بریکس و دیگر سازمان های بین المللی کاملا آمادگی خود را برای این طرح بزرگ اعلام کردند.

خیز برای دور زدن حق وتو

ایران بعد از دور زدن تحریم ها، و بی اثر کردن سیاست های اقتصادی دشمن، اکنون به دنبال دور زدن حق وتو هست. توقف جنگ در غزه نشان داد که ایران قدرت دور زدن حق وثو را هم دارد . و میتواند حق وتو را هم مانند سنگ استنجا دور اندازد. و کسانی که پشت حق وتو سنگر گرفته اند اخته شده و نتوانند ایران را سترون کنند. اتحادیه عرب، کنفرانس اسلامی ، بریکس و دیگر سازمان های بین المللی کاملا آمادگی خود را برای این طرح بزرگ اعلام کردند. جنگ و تسلیحات، مانند خمیر بازی است که خدا به انسان داده، و الان موقع جمع کردن آن خمیر بازی است. هوش مصنوعی بعنوان انقلاب چهارم ابتدا در تخریب انسانها و کشتار انها یعنی مراکز نظامی شروع شد. فیلمهای علمی تخیلی که ماشین را بر انسان مقدم دانسته و اینده را به دست ماشین ها می داد. وحتی در تولید مثل انسان نیر دست کاری می کرد. ظهور ان در سازمان ملل بنام حق وتو بود. که چند کشور با تکنولوژی انقلاب چهارمی بتوانند همه مردم را از بین ببرند و خود حاکم مطلق شوند. اما برچه چیزی حکم برانند؟ بر در و دیوار؟ بر بیابان ها و خرابه ها؟ و جایکه بجای انسان موشها و خرگوش ها می دوند؟ این بود که انقلاب پنجم را ایران به دست گرفت: تا دوباره ناجی بشر شود. انقلاب پنجم در ایران، انقلاب هدایت شوند و دقیق نقطه ای بود.موشک ها و بمب اتم ها کانالیزه شدند.کالیبره کردن تفنگ ها آغاز شد و حتی جراحیها نقطه زن شدند! لیزر به بدن انسان می تابید! ولی فقط برای اینکه سنگ کلیه را بشکند. موشک بهعراق زده می شد ولی فقط برای اینکه پایگاه الاسد تخریب شود. در جنگ غزه کاملا مشخص شد که فرق بین انقلاب چهارم سنعتی و پنجم چیست: تانک مرکاوا محصول انقلاب صنعتی چهارم یعنی هوش مصنوعی بود. ولی همگی در دام هوش نقطه زن! معدوم و به عنوان اسباب بازی کودکان غزه در کوجه و خیابان رها شدند.و انقلاب ششم که امروز آغاز شده، جمع کردن همه این اسباب بازی ها هست. و این یعنی ابطال حق وتو. حق وتو یعنی جنگ افروزی یعنی کشتار و قتل عام، یعنی نابودگر اصلی. اما دور زدن حق وتو یعنی : پاشید جمع کنید این بساط را!

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

قدرت جهانی هستیم

⭕️ دکتر جلیلی: باید قدرت منطقه‌ای‌مان را به سطح جهانی برسانیم   دکتر جلیلی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *