خانه / جشنواره / کودکان بهرامی

کودکان بهرامی

محرابی دیپلم علوم تجربی را از دبیرستان هدف تهران دریافت نمود و سپس در رشته پزشکی دانشگاه آنکارا و استانبول، ترکیه فارغ‌التحصیل شد. دکتر محرابی نخستین دانشجویی است که دوره هفت ساله دکترای عمومی را در کم‌تر از ۵ سال به پایان رسانید و با رتبه ممتاز فارغ‌التحصیل شد. وی سپس برای ادامه تحصیل به کشور آلمان رفت و در دانشگاه بن دوره جراحی عمومی و سپس دوره آموزشی بیهوشی و رادیولوژی را نیز به پایان رساند؛ ولی‌الله محرابی در زمان تحصیل و آموزش دانشجویان و دستیار جراحی به دانشگاه فرانکفورت آمد و به عنوان عضو کادر هیئت علمی انتخاب شد. او دوره‌های مختلف تخصصی را همگام با فعالیت علمی در دانشگاه‌های هایدلبرگ و مونیخ (آلمان)، پنسیلوانیا (آمریکا) و زوریخ (سوییس) گذراند و در کنار اساتید بزرگ رشته جراحی کودکان کسب دانش و مهارت نمود.

رسانه وزین
با سلام
به استحضار می رساند برای مراسم نکوداشت پروفسور ولی الله محرابی پدر جراحی کودکان و بنیانگذار آکادمی جراحی کودکان ایران که با حضور ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، پیشکسوتان دانشگاه های علوم پزشکی، روسای بیمارستانهای کودکان، اساتید جراحی کودکان، جامعه جراحان کودکان ایران برگزار می گردد. خواهشمند است به منظور پوشش خبری حضور بهم رسانید.
زمان : پنج شنبه ۱۸/۰۸/۱۴۰۲ ساعت ۹ الی ۱۲
آدرس: میدان امام حسین خیابان دماوند خیابان شهید کیانی خیابان انصار حسین سالن اجتماعات بیمارستان کودکان بهرامی
هماهنگ کننده : زهره سعادتی با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۸۳۴۷۶

دختر دکتر ولی الله محرابی

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

طنین صدای انتخابات ریاست جمهوری در رادیو

ایرج ستاری: جمعه, ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ (طنین صدای انتخابات ریاست جمهوری در رادیو) معاونت صدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *