خانه / جشنواره / زامبی پروری

زامبی پروری

✅ دختران تاریکی، پسران نور

🏡 کلبه کرامت – جلسه ۹۹۵
🔖 سرفصل : نقشه ابلیس و هندسه شیطانی
🗓 برگزارشده در ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۱

🔸 اگر در دهه ی ۸۰ – ۱۳۷۰ زنان حوزه ی روشنفکری رسانه و دانشگاه مدعی جنبش سیاه فمینیسم بودند [و به اروپا و آمریکا آنها را منتقل کردند و با جوایز عجیب و غریب برکشیدند ] در دهه ی ۹۰ – ۱۳۸۰ سلبریتی های زن سینما، پرچمدار جنبش براندازی زنانه ی انقلاب اسلامی شدند. انتشار فیلم های مستهجن سکسی برخی از این زنان سلبریتی سینما، راه را برای پرده دری و بی حیایی بیشتر این مدعیان فمینیسم گشود.

🔸 قابل پیش بینی بود که این دختران تاریکی یا Dark Girl در بهار ۱۴۰۱ با حمله به اسلام در عنکبوت کن، بکوشند تا از فواحش سینما اعاده ی حیثیت کنند. البته به آن بسنده نکردند و با آغاز فتنه ی اخلاق سوز سلبریتی ها در انتهای شهریور ۱۴۰۱، شتاب زده یکی پس از دیگری، روسری از موهای خود برداشتند و با فحاشی به اسلام، علناً جنگ با ارزش های اسلامی را ادامه دادند.

🔸 اما دختران تاریکی، پلیدتر و چرک تر از آن بودند که رسانه های معاند بتوانند با مظلوم نمایی آنان، حس ترحم جامعه را برانگیزانند. لذا شش ماهه ی نخست ۱۴۰۱ را با زدن جرقه هایی گذراندند که آن جرقه ها بتوانند آتش اغتشاشات را شعله ور کند.

🔸 در شش ماهه ی بهار و تابستان ۱۴۰۱ بارها اخباری از گشت ارشاد را در بوق و کرنا کردند اما این جرقه ها نگرفت، تا این که در روزهای پایانی شهریور ماه با فوت عادی یک دختر جوان به نام مهسا امینی [ با سابقه ی بیماری و عمل های جراحی متعدد ] در محل مذاکرات پلیس امنیت اخلاقی [ و انتشار مشکوک و آنی خبر و عکس های بیمارستانی او در دقایق اولیه ] جرقه ی موردنظر ضد انقلابیون زده شد و جو رسانه ای گروه های برانداز از یک سو، و ورود میدانی دختران تاریکی در کشف حجاب [ و علنی کردن مقابله ی خود با اسلام ] از سوی دیگر، یک فتنه ی گسترده را رقم زد که در آن، موضوع فوت آن دختر جوان [ به عنوان بهانه ی اصلی ] کنار رفت و براندازی نظام جمهوری اسلامی و محو اسلام از عرصه ی اجتماعی ایران به عنوان هدف اصلی تحرکات و تحریکات و اغتشاشات ] اعلام شد.

🔸 در واقع آنچه که آمریکا، اروپا و صهیونیست ها در ۴۳ سال اخیر [ در اجرای براندازی جمهوری اسلامی در آن ] ناکام بوده اند، اکنون با میدان داری سلبریتی های هنر و ورزش و رسانه به ویژه گروه دختران تاریکی از راه ایجاد اغتشاش اجتماعی پی گیری می شد. این هجوم سراسیمه به ارزشهای اسلامی، حاکی از این بود که شیطان، آخرین تیر ترکش خود را شلیک کرد: به میدان آوردن دختران تاریکی، برای یک براندازی زنانه با تابلو « انقلاب زنان ».

🔸 فتنه ی دختران تاریکی با شهادت رشیدترین انسان هایی که خدا آنها را برای خود ساخته بود، به صحنه ی آزمون بزرگی برای همگان تبدیل شد؛ صحنه ای روشن و شفاف از صف صاحبان بصیرت و صبر، در برابر صف تردید
حیرت. در فتنه ی دختران تاریکی، فقط خون پاک پسران روشنایی و مردان نورانی، خنثی کننده ی اهداف و اغراض دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران بود.

👉 youtu.be/gypu5qgvCaM
👉 aparat.com/v/fy36l

#مهسا_امینی
#زن_زندگی_آزادی
#سلبریتی

@Habbasi_ir

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

طنین صدای انتخابات ریاست جمهوری در رادیو

ایرج ستاری: جمعه, ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ (طنین صدای انتخابات ریاست جمهوری در رادیو) معاونت صدای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *