خانه / جشنواره / دحوالارض ظاهر شدن خشکی از زیر خانه خدا است

دحوالارض ظاهر شدن خشکی از زیر خانه خدا است

سلطان احمدی مروج | امسا:
📖«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

💠علت دعوا و اختلاف زوجین در منزل

🍀در محضر آیت الله سید رحیم توکل بودیم که ایشان با اشاره به علت دعوا و #اختلاف زوجین در منزل گفتند: معمولاً در خانه‌هایی که بین #زوجین درگیری و اختلاف است این اختلاف از طریق #جن_کافر است که به خانه‌هایی که در آن #قرآن قرائت نمی‌شود می‌آید و بین زوجین #وسوسه و دعوا و اختلاف ایجاد می‌کند تا جایی که کار آنها به #طلاق می‌رسد!

🍀وسوسه از سوی جن کافر است و وقتی خانه شما نورانی نیست او کاری می‌کند که بین زوجین اختلاف بیفتد پس کاری کنید که #ملائکه به خانه‌هایتان وارد شوند و اوضاع زندگی شما را به دست بگیرند و در دل‌ها رحمت و #برکت را القا کنند.

🍀#حداقل روزی ۵۰ #آیه را بخوانید که اگر وقت نمی‌کنید ۵۰ آیه را بخوانید، سوره حمد و توحید و قدر را که همه حفظ هستید اینها را ده بار حداقل بخوانید که این حداقل مقدار #تلاوت است.

🍀هنگام #قرائت هم قرآن را با صدای #بلند در خانه بخوانید که اگر با صدای بلند بخوانید شیاطین و جن کافر هم از آن خانه #فرار می‌کند.

🍀وقتی در خانه‌‌هایتان #قرآن قرائت شود #ملائکه به آن خانه هجوم می‌آورند و از آن خانه #شیاطین فرار می‌کنند و برکات بر آن خانه زیاد می‌شود. اما برعکس اگر در خانه‌ای قرآن خوانده نشود ملائکه به آن خانه نمی‌آیند و شیاطین به آن خانه #هجوم می‌آورند و برکت در آن خانه به حداقل مقدار می‌رسد و بین زن و شوهر دعوا و فحش و درگیری ایجاد می‌شود.

🍀بدانید با حضور ملائکه رحمت، در آن خانه دیگر #جنگ نمی‌شود؛ اما با حضور شیاطین این خانه همه‌اش جنگ و دعوا است.

🔗www.soltanahmadi.ir/31424
🆔 @soltanahmadi_ir

📖«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

💠شب و روزی که نباید از دست داد

🍀فردا روز بیست و پنجم ذی‌القعده روز #دحوالارض است و یکى از آن چهار روزی است که در تمام سال به فضیلت #روزه ممتاز است.

🍀دحوالارض یعنی گسترش یافتن زمین، در شب این روز نیز بر اساس روایتی از امام هشتم علیه السلام حضرت ابراهیم و حضرت عیسی علیهما السلام به دنیا آمده اند. همچنین این روز به عنوان روز قیام امام زمان مهدی موعود (عج) نیز معرفی شده است.

🍀دحو الارض نیز از آن‌گونه نسیم‌هایی است، که سالی تنها یک‌بار می‌وزد. تکرار دوباره این نسیم روح‌بخش برای آنان‌که جان خویش را از عطر آن آکنده نساختند، نامعلوم است. پس این #فرصت طلایی را دریابیم که پیامبراعظم(ص) فرمود: «اِنَّ لِرَبِّکُمْ فی ایامِ دَهْرِکُمْ نََفَحاتٌ فَتَعَرَّضُوا لَها لَعَلَّهُ اَن یصیبَکُمْ نَفْحَهٌ مِنْها فَلا تَشْقَوْنَ بَعْدَها اَبداً؛ همانا در طول زندگی شما نسیم‌هایی از سوی پروردگارتان می‌وزد. هان! خود را در معرض آنها قرار دهید، باشد که چنین نسیمی سبب شود که برای همیشه بدبختی از شما دور ماند». (کنز العمّال : ۲۱۳۲۴ ).

🍀شیخ مناجاتیان و اهل مراقبه در المراقبات آورده است که امیر مومنان حضرت علی(ع) فرمودند: «نخستین رحمتی که از آسمان به زمین نازل شد، در روز بیست و پنجم ماه ذی‌القعده، روز دحوالارض بوده است. و هرکس این روز را #روزه بدارد و #شب آن را به عبادت بپردازد، به پاداش عبادت صد‌ساله رسیده است؛ عبادت صد ساله‌ای که روز‌های آن را به روزه و شب‌های آن را به عبادت گذرانیده است. و هر جماعتی که در این روز گِرد هم آیند و به ذکر پروردگار بپردازند، پراکنده نخواهند شد مگر آنکه خواسته‌های آنان برآورده خواهد شد و در این روز هزاران رحمت از سوی پروردگار نازل می‌شود که نود و نه درصد آن از آنِ کسانی است که روزش را به روزه و ذکر مشغول باشند و شبش را به احیا و عبادت».

🍀آیت الله ناصری دولت آبادی در این باره گفتند: #شب ۲۵ ماه ذی القعده یکی از شب‌های نمونه در سال است. اعمالی هم دارد که اگر انسان بتواند انجام دهد بسیار به مورد است. شب عبادت و خلوت کردن با حق خیلی عالی است. شب #پوزش طلبیدن از اشتباهات گذشته است. این شب شب دحوالارض است.

🍀پس این شب را به عبادت و توبه بپردازید و برای این روز روزه سفارش زیاد شده و نیز اعمالی در مفاتیح ذکر شده که بر اساس توان جسمی و روحی خود از آن بی بهره نباشید. این اعمال عبارتند از: روزه، نماز و دعای این روز، غسل و ذکر خدا، زیارت امام رضا(علیه السلام) و…و نکته مهم اینکه در راس همه دعاهایتان فرج و سلامتی آقا جان #امام_زمان(عج) فراموش نشود.

🆔eitaa.com/joinchat/1527709698Cfbf8217a5d

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

افشای راز چند ساله کودتا علیه رهبری

. ♻️ مرعشی: ریاست جمهوری ۴ ساله فایده ندارد، رهبری را می‌خواهیم   اگر انتخابات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *