خانه / جشنواره / رونمایی از «معامله قرن»، رونمایی از روسیاهی آمریکا در منطقه است

رونمایی از «معامله قرن»، رونمایی از روسیاهی آمریکا در منطقه است

عضو هیأت رئیسه مجلس معتقد است معامله قرن منجر به تسریع زوال صهیونیست‌ها خواهد شد چرا که آمادگی میان حکومت‌های منطقه برای ایستادگی مقابل آمریکا به وجود آمده است.

اکبر رنجبرزاده

اکبر رنجبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در واکنش به تصمیم ترامپ مبنی بر رونمایی از «معامله قرن» در سفر آتی نتانیاهو به واشنگتن، گفت: نتیجه رونمایی از پروژه معامله قرنی که آمریکا دنبال آن است، چیزی جز معامله ای در جهت حذف صهیونیست ها نیست.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه مسیری که آمریکا دنبال می کند منجر به زوال صهیونیست ها خواهد شد، عنوان کرد: معامله قرن، معامله ای دومجهولی و معکوس خواهد بود که هرچقدر هم آمریکا دست و پا بزند تا نتیجه آن نجات صهیونیست ها و تقویت این غده سرطانی باشد، بیشتر آنها را در باتلاق منطقه فرو خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

وی بر همین اساس تصریح کرد: اگر اجازه داده می شد خود ملت فلسطین که صاحب حق هستند، برای سرنوشت خود تصمیم گیری کنند، می توانست منجر به نتایجی شود که حذف صهیونیست ها را به تأخیر بیاندازد.

رنجبرزاده در ادامه با بیان اینکه امروز ملت ها بیدار شده اند و این آمادگی میان حکومت ها وجود دارد که مقابل آمریکا بایستند، اظهار داشت: اقتدار جمهوری اسلامی باعث شده هیمنه آمریکایی ها نزد حکومت ها شکسته شود و اگر ترامپ از پروژه «معامله قرن» رونمایی کند در واقع از روسیاهی خود در منطقه رونمایی کرده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها تصور می کنند می توانند قدرت پوشالی خود را با این پروژه بازسازی کرده و از هم پاشیدگی خود را التیام دهند اما ترامپ در آینده نزدیک نه تنها شکست خود در منطقه بلکه، شکست خود در انتخابات ۲۰۲۰ را خواهد دید./

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کنگره سلامت اربعین

برگزاری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین و نمایشگاه تخصصی آن با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *