خانه / جشنواره / همایش جهانی مبارزه با امپریالیسم “برای حیات، حاکمیت و صلح”

همایش جهانی مبارزه با امپریالیسم “برای حیات، حاکمیت و صلح”

همایش جهانی مبارزه با امپریالیسم “برای حیات، حاکمیت و صلح” روز چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸با حضور صد ها نفر از نمایندگان جنبش های اجتماعی، سندیکاهای کارگری، احزاب سیاسی و … از ۵۱ کشور دنیا از جمله کشورمان در هتل آلبا کاراکاس ونزوئلا شروع بکار نمود.
این همایش که توسط حزب حاکم”حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا” سازماندهی شده است تا روز جمعه ۵ بهمن در کارگروه های متعددی ادامه خواهد داشت.
در مراسم افتتاحیه که با حضور سفرا و نمایندگان دیپلماتیک از جمله سفرای چین، ایران، سوریه، کوبا، فلسطین، نیکاراگوآ و…. تشکیل گردید؛ آقای دیوسدادو کابیو رئیس مجلس موسسان و معاون حزب سوسیالیست متحد با اشاره به حمله بزدلانه آمریکا به سردار سلیمانی؛ اقدام آمریکا را مصداق تروریسم و شهید سلیمانی را شهید راه حق و عدالت نامید .
دیگر سخنران برنامه افتتاحیه آقای بلال تحسین از سوریه بود که وی نیز مقاومت سوریه و شکست تروریست ها در این کشور را مدیون شهامت و فداکاری شهید سلیمانی و ایران قلمداد نمود و خواهان اتحاد بیش از پیش کشورهای ضد امپریالیست گردید.

درباره‌ی ماهین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی بین المللی ماهین نیوز صاحب امتیاز و ومدیر مسئول : سید احمد حسینی ماهینی شماره مجوز 92/23363 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلفن 02136878594همراه09120836492 و 09190883546 احمد ماهینی کاندیدای ریاست جمهوری امریکا

حتما ببینید

کنگره سلامت اربعین

برگزاری سومین کنگره بین المللی سلامت در اربعین و نمایشگاه تخصصی آن با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *